تکنیک های فروش قدرتمند

رسیدن به فروش موفق هدف اصلی فروشندگان و کسب و کارها است و فروشندگان بسیاری به دنبال تکنیک های فروش موفق و منحصر به فرد هستند. در این e-book تکنیک های مهم برای رسیدن به فروش موفق را، معرفی می کنیم.

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است.
حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیتهای مختلف تجاری شده است.
آنچه به یقین میتوان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آیندهای نه چندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.
در این شرایط همپای تجارت عرصه ی فروشندگی نیز دستخوش تغییر است.
هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.
از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند کنند. بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند. مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد.
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه ی بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه ی بلندمدت با مشتریان است در شکل گیری این رابطه ی بلندمدت، به نحوی که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است.

ادامه مطلب را در فایل پیوست مطالعه بفرمایید سر فصل مطالب این فایل به شرح زیر است:

• مقدمه
• تعریف فروش
• تعریف فروش از نظر تام هاپکینز
• راهکار برای موفقیت در فروش بیشتر
• جلب رضایت مشتری
• 7 حقیقت تلخ در فروشندگی
• همدردی با مشتری و احساس اطمینان
• آیا میدانید چه كسي واقعا فروش فوق العاده ای دارد؟
• 8 گام موثر برای جلب رضایت مشتری
• خلق یک عنوان بی نظیر و شگفت انگیز
• آیا میدانید؟
• ویژگی های مثبت یک عنوان تبلیغاتی
• چگونه يک عنوان شگفت انگيز براي محصولات خود داشته باشيم؟
• چگونه یک تبلیغ جذاب در بازار رقابتی داشته باشیم؟
• تأثیر رویایی جملات قدرتمند
• با این 7 قلاب، به ذهن مخاطب چنگ بزنید
• پیشنهاد فروش
• کاربرد قیمت مرجع در فروش
• 3 نکته مهم درباره مغزهای قدیم
• سه داستان استيو جابز در سخنراني دانشگاه استنفورد
مولف این فایل آقای حسن قلی زاده هستند و توسط شرکت توسعه نسل وب ارائه شده است.

 

E-Book

تکنیک های فروش قدرتمند

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *